PTS Graphic & Broadcast

Unit grafik PTS sedang berjinak-jinak dan mempersiapkan diri untuk bersama-sama Kumpulan PTS memasuki arena penerbitan tv dan video. Sejak dari dulu lagi unit grafik merancang dan memasang angan-angan bahawa satu hari nanti akan menghasilkan ‘short movie’ sendiri. Sebelum ini banyak storyboard dalam bentuk idea yang kami keluarkan di depan meja makan restoran mamak terhasil. Tetapi atas kesedaran masa yang tidak mengizinkan, kami alpa. Tetapi kali ini… insyaAllah, atas sokongan bos PTS sendiri (yang bertindak sebagai penerbit atau tukang keluar duit), kami sangat pasti impian dan harapan kami akan terlaksana juga iaitu untuk muncul sebagai pelakon… walaupun hanya memegang watak pakcik yang cakap dialog ni… ‘cangkol pun… cangkol lahh…’

Sebenarnya banyak yang kami rancang, tapi tak boleh la nak bagitau semua kat sini dulu. Nanti tak seperais… Tapi apa yang boleh kami nyatakan, kami amat ghairah sekarang ni. “Semoga apa yang dibincangkan akan mencapai kejayaan”… dialog salesman yang nak jual buku kepada kami semasa tengah minum pada satu pagi.

Eh.. korang perasan tak, entry yang Iwan tulis mesti ada dialog ngan awek?

… hisham salmin …

4 Responses to “PTS Graphic & Broadcast”


  1. 1 iwan August 3, 2007 at 3:04 am

    Siot..kutuk aku.. aku bukan sengaja nak tulis dialog tu cuma, itu je org yg aku jumpa.

  2. 2 wanzu August 3, 2007 at 8:34 am

    mintak maaf mengganggu encik. semoga apa yang encik semua bincangkan mendapat kejayaan. saya sebenarnya nak jual buku….

  3. 4 mka August 20, 2007 at 5:02 am

    iwan normal lah tu. nasib baik dia tidak ada kekasih separuh masa!haha


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





%d bloggers like this: