Kasut Adidas hitam

adidasad.jpg

Kasut adidas warna hitam clasic.. hmm… selesanya dipakai.. diperbuat 80% dari kulit.. baru beli april yg lepas.. aku pernah berlagak dihadapan kawan2 dengan membakarnya dengan lighter.. hebat betul kulit tu tak terbakar langsung.. memang kulit original.. aku selasa memakainya ke pejabat mahu pun kemana-mana.. dating.. ke kelas mahu pun ke kedai.. di beli di sungei wang plaza dengan harga yg agak mahal.. tetapi berpatutan dengan kualiti dan rupanya..

Semalam.. Aku melangkah dengan penuh keyakinan dalam pukul 4.30 pm menuju ke stationery untuk membeli pen drive.. kembali ke pejabat 30 min kemudian dan aku meningalkannya dia luar di tempat biasa aku tinggalkan.. Hati aku tak berapa sedap petang itu nak meninggalkannya sendirian..

15 min kemudian aku dapati dia telah pun dilarikan orang.. Arrgghhh!!!! WHAT THE F… Maki aku didlm hati… Aku sumpah sape yg curi kasut aku dia tak kan kahwin sampai bila2.. padan muka ko … #&%*$@.. Amin..

“Cilako betul pencuri tu” Ujar wanzu berang tiba-tiba

“Apa? Kena curi?” Habaq matjan sambil membulatkan mata terkejut.

“Kenapa boot aku dia tak ambik” Kata sham.. Kasut ko buruk sebab tu dia tak nak.. 🙂

Aku harap kawan yg lain berhati-hati lah.. Kampung kita dah tak aman lagi.. Aku dah beli kasut baru.. hah.. ko curi la lagi kalau berani.. Pencuri hampeh!!!

yg sakit hati.

izwan

1 Response to “Kasut Adidas hitam”


  1. 1 mka September 11, 2007 at 1:29 am

    sbb bawa pergi dating la kot. kalau bawa pergi masjid, insyaAllah tak hilang;)


Leave a Reply

