iklan buku bisnes restoran

Ini adalah iklan pertama yg aku cuba hasilkan.. soo paham-paham la kalau yg pertama tu mcm mana.. :)  aku akan hasilkan lagi iklan-iklan baru untuk membantu mempromosikan Buku-buku PTS melalui bidang ini.. Untuk permulaan ini aku cuba memanipulasi org-org dan persekitaran yg hampir dgn aku sebabnya aku berkerja sendirian.. ok la.. chow
Izwan

3 Responses to “iklan buku bisnes restoran”


  1. 1 sixtysilkshades September 11, 2007 at 1:13 pm

    careeee **ikut style iwan

  2. 2 mka September 14, 2007 at 2:56 pm

    lokasi n model2 mcm ku kenal je. haha

  3. 3 hijz September 6, 2008 at 9:17 am

    wow… panjang berjela iklan.

    tp bro mesej x sampai la aku rase. knp buku tu dikatakan hebat?


Leave a Reply

