Baru belajar tulis BLOG

Atas sedikit kesedaran yang hampir pupus dalam diri aku yang selama ini dibelenggu oleh perasaan “ah! Malaslah..” aku cuba untuk belajar menulis atau belajar meluahkan perasaan dengan menulis BLOG!…

Aku bukanlah seorang penulis yang pintar, atau seorang pemikir yang kritis, jauh sekali melahirkan kata-kata yang puitis. Aku cuma seorang yang biasa. Biasa-biasa aje. Ingin menulis apa yang harus aku tulis, selebihnya hanya tuhan yang tentukan.

Jadi aku ucapkan selamat datang untuk diri sendiri…

2 Responses to “Baru belajar tulis BLOG”


  1. 1 oya August 6, 2008 at 9:08 am

    ni siapa lak ni?

  2. 2 ptsgraphic August 7, 2008 at 12:50 am

    Tak tau la sapa dia ni. Bukan nak tulis nama ke apa..


Leave a Reply

